reklama

Skončí nadvláda ľudí na Zemi ?

Sme najinteligentnejšie stvorenia na našej planete a zatiaľ v pre nás známom vesmíre.? Prečo ? Nedávno ma napadlo, že prečo to takto šikovne príroda zariadila a dopriala nám v porovnaní aj s tým najrozumnejším tvorom na zemi takú obrovsku priepasť v inteligencii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to až priveľký rozdiel napríklad medzi psom a človekom (to že si nevažime prírodu je už dávno jasné) 

Príde mi to ako keby nás sem niekto doniesol a potom nás tu zabudol. Mi sme sa rozmnožili čo nám ľuďom, ako sa zdá problém nerobí.Možné je aj to, že sme na planete preto, aby sme Zem spravovali, aby prekvitala a bola vporiadku.Ak sa nad tým zamyslíte, vyzerá to, ako keby sme sem vôbec ani nepatrili a myslím si, že skôr ,,našej" planéte ubližujeme a škodíme než pomáhame a chránime.

A teraz si ,,Dámy a Páni" Zeme predstavte, že niekde neďaleko nás vo vesmíre sú bytosti, ktoré su tak rapídne inteligentnejšie od nás ľudí ,ako sme mi inteligentnejší od ostatných zvierat. Nechcem byť poslom zlých správ, ale to bude asi náš koniec. Koniec nadvlády ľudí, lebo keď zistia čo mi tu na Zemi pácham,ako sa správame ku svojmu okoliu,ako si nič nevážime, z márnivosti a za hlúpe peniaze likvidujeme ohrozené druhy ktoré už nejde vratiť späť. Čo by ste spravili na ich mieste?(ja to isté) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Samozrejme sú to len špekulacie a moja fantazia (dúfam).

Aby som zdôvodnil, prečo som to sem takto drasticky napísal. Ide mi len o to aby sme sa trošku nad sebou zamysleli (aj ja),stále totižto nevieme komu môžme ďakovať za tento dar a zbytočne neničili to jediné čo máme a čo keď zanikne,zanikneme aj mi.

Ak vás už tiež štve to počasie můžte ísť na dovolenku:http://www.invia.sk/?aid=3284388# Tu si môžte kúpiť nábytok:http://http://www.mt-nabytok.sk/#a_box=gcumcxzb A ak sa nudíte tu je odkaz na online učenie sa anglicky môžete si to aj vyskúšat ZADARMO:http://www.onlinejazyky.cz/?a_box=n4aemrrj&a_cam=1 

Marcel Gábor

Marcel Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radšej tvor, ako Netvor ! Všetko čo potrebujete Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu