reklama

Čo je to Láska? Ako viem že ma Miluje?

Sme spolu jeden rok a 7 mesiacov a náš spoločný život sa tiahne, takým neviem či normálnym štýlom, pretože to naše spolužitie vychádza, tak na polovicu na hádanie sa medzi sebou a na polovicu šťastím, že máme jeden druhého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ono je jasné že tie hádky vznikajú z nedostatku a teraz nemyslím len peniaze, bez ktorých, sa v túto dobu nemáte šancu pohnúť vôbec nikam. Ale napriek tomu je to všetko ideálne a progresívne riešenie, pretože bez hádok nemôžete byť šťastní, keď neviete čo tomu druhému vadí, chýba a po čom vlastne túži.

S týmto mi teda problém nemáme. My si to povieme, niekedy až príliš hnusne, ale vyrieši to kompletne všetko. Je to všetko o kompromisoch a hlavne ide o pochopenie toho druhého.

A aby som sa už dostal k tomu ako viem že ma Miluje ( Darček ): Tak dneska moje zlatíčko hrôzostrašne boleli zuby a pretože sa nám až tento mesiac, podarilo prekročiť svoj tieň a zarobili sme dosť peňazí, aby sme si mohli dovoliť zubára, ktorý nie je lacný asi nikde. Je nedeľa peniaze budú na účte, až niekedy v utorok, takže bolesť pretrváva nedá sa pomoct, sem bezradný a ona moje najmilšie, práve teraz dopiekla koláč, ktorý je jasné, že asi budem jesť sám (má v sebe hromadu cukru).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Robila koláč, ktorý zaberie veľa času, práca a pri bolesti zubov kvantum úsilia.

Dámy a Páni milujem ju a ona miluje mňa.

Marcel Gábor

Marcel Gábor

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radšej tvor, ako Netvor ! Všetko čo potrebujete Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu